Ahad, 23 Mac 2014

Salam Sejahtera...

Dah lame saya tak menulis dalam blog kuala lipis nie..

Ni nak kongsi sedikit cerite mase saya balik kampung dulu.

Saya pegi mencari ikan.Kawasan tu dekat aera kampung saya laa.kat kampung Mela, Kuala Lipis.

Seronok Bro...

Ikan banyak ooo..sauk je...ikan mesti dapat.ramai giler orang datang.
Mase aku sampai tu pukul 6.00 petang, aku dengan family aku bawak la pancing n penyauk ikan..first mase aku sampai ary panas lg. so..aku tunggu la bagi ary teduh sikit.

Perghh....pemandangan indah bro...aku da lame tak mandi sungai..memang kedeboom la perasaan ni nak mandi sungai. ape lagi aku..celup gak la kaki aku kat sungai....

Sambung citer mencari ikan semula.... pkl 7.00 mlm sepupu aku start menyauk ikan..sekali sauk bro...separuh ikan dapat..cm tak pecaya jee...ada makcik sowang tu..dia siap letak jew bakul kat tepi air tu...ikan melompat2...masuk dalam bakul..

Ada la manusia tu citer..sebelumnya bekilo2 owg dapat ikan tu...

memang best bro...

so...aku share la sikit ngan kowang ye suasana di c tu :-




























Tiada ulasan:

Catat Ulasan